A&G PAPER Α.Ε.Β.Ε.

Με έδρα την Αθήνα και υποκαταστήματα σε Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Κρήτη, η εταιρεία A&G PAPER Α.Ε.Β.Ε. δραστηριοποιείται με αντικείμενο την εμπορία και επεξεργασία χάρτου

Η εταιρεία

Η εταιρεία A&G PAPER Α.Ε.Β.Ε. δραστηριοποιείται με αντικείμενο την εμπορία και επεξεργασία χάρτου.

 

Με έδρα την Αθήνα και υποκαταστήματα σε Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Κρήτη καλύπτει δυναμικά και με συνέπεια τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς.

 

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

  • Μείωση του απαιτούμενου χρόνου υπολογισμού μισθοδοσίας για κεντρικό και υποκαταστήματα
  • Παρακολούθηση της πρόσβασης των χρηστών στα δεδομένα, καταγραφή ιστορικού αλλαγών
  • Πλήρης συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του ελληνικού νομοθετικού πλαισίου
  • Αυτοματοποιημένες διαδικασίες υποβολών προς όλα τα ασφαλιστικά ταμεία, ΣΕΠΕ, ΟΑΕΔ, ΤΑΧΙS
  • Παρακολούθηση Αδειών - Απουσιών εργαζομένων
  • Σύνθετες απαιτήσεις εκτυπωτικών
  • Αυτόματη μετάπτωση δεδομένων από το προηγούμενο πρόγραμμα μισθοδοσίας
  • Διασύνδεση με το υπάρχον ERP σύστημα

Λύση

H Data Communication ανέλαβε την υλοποίηση και υποστήριξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων μέσω του Premium HRM και των υποσυστημάτων που αυτό διαθέτει.

 

  • Αυτόματος υπολογισμός μισθοδοσίας με μαζική εισαγωγή στοιχείων από αρχεία excel (import utility)
  • Πλήρης παραμετροποίηση της βάσης σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του πελάτη
  • Πολυεπίπεδη ασφάλεια με ορισμό πολλαπλών επιπέδων πρόσβασης ανά χρήστη
  • Επικοινωνία με τα μηχανογραφικά συστήματα όλων των ελληνικών τραπεζών 
  • Πληθώρα τυποποιημένων αναφορών και δημιουργία νέων με τη χρήση του εργαλείου report generator
  • Η υλοποίηση της εγκατάστασης ολοκληρώθηκε εντός του προκαθορισμένου χρονοδιαγράμματος και περιελάμβανε αυτόματη μετάπτωση δεδομένων από το αποσυρόμενο λογισμικό, παραμετροποίηση υπολογιστικών πεδίων και εκπαίδευση των τελικών χρηστών

Οφέλη

  • Αυτοματοποίηση διαδικασιών και ελαχιστοποίηση χειριστικών λαθών
  • Εξοικονόμηση χρόνου με ταυτόχρονη μείωση κόστους
  • Άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε δεδομένα που αφορούν το εργατικό κόστος λειτουργίας της επιχείρησης
  • Διαχείριση μισθοδοσίας ανά κέντρο κόστους
  • Αποκατάσταση προβλημάτων που προέκυπταν από τον λανθασμένο τρόπο υπολογισμού του φόρου από το προηγούμενο λογισμικό 
  • Εγγύηση συνεχούς αναβάθμισης της εφαρμογής, ώστε να εναρμονίζεται με το συνεχώς μεταβαλλόμενο νομοθετικό και φορολογικό πλαίσιο

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

Ανθρώπινο Δυναμικό & Μισθοδοσία |

Premium HRM

Ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Ανθρώπινων Πόρων για να μεγιστοποιήσετε κάθε επένδυση που κάνετε για τους εργαζομένους σας.

Περισσοτερα

Ανθρώπινο Δυναμικό & Μισθοδοσία |

Premium HRM Μισθοδοσία

Το Premium HRM Μισθοδοσία αποτελεί το πιο λειτουργικό και ολοκληρωμένο πρόγραμμα μισθοδοσίας της ελληνικής αγοράς. Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις, τους οργανισμούς και τα λογιστικά γραφεία, ανεξάρτητα από το αντικείμενό τους και το είδος των εργασιακών σχέσεων. Παρακολουθεί ολοκληρωμένα όλα τα στοιχεία που αφορούν στη μισθοδοσία των εργαζομένων, καλύπτει οποιαδήποτε ανάγκη και διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες παραμετροποίησης.

 

Διαλέξτε το Premium HRM Μισθοδοσία που σας ταιριάζει.

Περισσοτερα

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα στον κλάδο Βιομηχανίας

Επικοινωνία