FURUNO

Oλοκληρωμένος σχεδιαστής και κατασκευαστής ηλεκτρονικών συστημάτων

Η εταιρεία

Η FURUNO ιδρύθηκε το 1938 στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας με αρχικό αντικείμενο την κατασκευή συστημάτων εντοπισμού αλιείας.

 

Από το 1948 άρχισε να επεκτείνεται σταδιακά και σήμερα είναι ένας ολοκληρωμένος σχεδιαστής και κατασκευαστής ηλεκτρονικών συστημάτων με παγκόσμια παρουσία και πολλούς αφοσιωμένους πελάτες. Στην γκάμα των προϊόντων της περιλαμβάνονται συσκευές πλοήγησης, συσκευές αλιείας, ασύρματες και δορυφορικές συσκευές επικοινωνίας, GPS προϊόντα και ιατρικός εξοπλισμός.

 

Η FURUNO HELLAS Α.Ε, θυγατρική της FURUNO για Πωλήσεις και Τεχνική Υποστήριξη, δημιουργήθηκε το 2009, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ελληνικής ναυτιλίας. 

 

Επιχειρηματικές Προκλήσεις

Η FURUNO HELLAS Α.Ε. (FHL) προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες ελέγχου βλαβών και υποστήριξης με το έμπειρο προσωπικό του τεχνικού της τμήματος. Όταν απαιτείται επιτόπια υποστήριξη, ανεξάρτητα από τη θέση του σκάφους, η εταιρεία συντονίζει και ελέγχει τη διαδικασία μέσω δικών της τεχνικών ή μέσω του διεθνούς δικτύου υπηρεσιών της FURUNO.

Για την κάλυψη των παραπάνω αναγκών η FHL αναζήτησε:

  • Διεθνή, σύγχρονη και αξιόπιστη ERP λύση
  • Ενιαίο περιβάλλον εργασίας
  • Ολοκληρωμένη κάλυψη των αυξημένων αναγκών της σε προχωρημένη Εμπορική Διαχείριση
  • Ακριβή πληροφόρηση για το κόστος προϊόντων εμπορευμάτων
  • Οικονομική Διαχείριση με βάση τα ελληνικά και τα διεθνή πρότυπα
  • Εύχρηστο και ευέλικτο σύστημα Τεχνικής Υποστήριξης, άμεσα συνδεδεμένο με τα υπόλοιπα κυκλώματα για την παρακολούθηση των Εντολών Τεχν. Υποστήριξης

Λύση

Για την κάλυψη των παραπάνω απαιτήσεων της FHL επιλέχθηκε η εγκατάσταση, παραμετροποίηση και υποστήριξη του Microsoft Dynamics NAV - InnovEra, μιας διεθνώς αναγνωρισμένης, αξιόπιστης ERP λύσης, προσαρμοσμένης στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς από την Data Communication. Η υλοποίηση περιέλαβε:

 

  • Eγκατάσταση των κυκλωμάτων Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Αγορές, Πωλήσεις, Αποθέματα) & Οικονομικής Διαχείρισης (Χρηματοοικονομικά)
  • Eγκατάσταση του κυκλώματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Service (Service Management), για το οποίο αναπτύχθηκαν και εξειδικευμένες λύσεις για την προσαρμογή του συστήματος στις ιδιαιτερότητες της Τεχνικής Υποστήριξης της FHL
  • Δημιουργία πρόσθετης λειτουργικότητας , στο κύκλωμα των Προσφορών/Παραγγελιών, για τη σύνδεση και παρακολούθηση των πλοίων - στόλου ανά Πελάτη
  • Υλοποίηση, πρόσθετης λειτουργικότητας στα Αποθέματα, για την αυτόματη δημιουργία Προϊ­όντων με Σειριακό Αριθμό που «κληρονομείται» από τις Α’ Ύλες
  • Στατιστική ανάλυση σύμφωνα με τις απαιτήσεις της FURUNO JAPAN
  • Παραμετροποίηση της Διαχείρισης Υπηρεσιών Service (Service Management) ώστε να είναι δυνατή όχι μόνο η παρακολούθηση της διαθεσιμότητας των ανταλλακτικών, του Ανθρώπινου Δυναμικού (Τεχνικών) και του Ιστορικού κάθε επισκευής, αλλά και η διαχείριση πλήθους επιπλέον πληροφοριών που αφορούν κάθε εντολή επισκευής, η οποία μπορεί να λάβει χώρα σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη, σε όλα τα ξένα νομίσματα

Οφέλη

  • Βελτιώθηκε η παραγωγικότητα και η πληροφόρηση του τμήματος Πωλήσεων
  • Αυξήθηκε η ταχύτητα διεκπεραίωσης και εξυπηρέτησης του Πελάτη
  • Αποτυπώθηκε πλήρως στην Τεχνική Υποστήριξη όλος ο όγκος των πληροφοριών που απαιτούνται για την υποστήριξη όλων των ηλεκτρονικών συστημάτων ενός πλοίου, η οποία και μπορεί να πραγματοποιείται από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών σε όλο τον κόσμο

Τέλος, η μεγάλη ποικιλία σε εκτυπώσεις & η στατιστική πληροφόρηση, σε συνδυασμό με την ενιαία βάση δεδομένων, επιτρέπουν στη FURUNO HELLAS Á.E. να ακολουθήσει τους ρυθμούς ανάπτυξης μιας παγκόσμιας καινοτόμου εταιρείας, με υψηλούς στόχους στην εξυπηρέτηση του Πελάτη και σημαντική συμβολή στην κοινωνία

 

Προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν

ΕΡΓΑ

Δείτε τα υπόλοιπα έργα στον κλάδο της Ναυτιλίας

Επικοινωνία