Η Data Communication κορυφαία Εταιρεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Διπλή Βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014
Την 1η θέση κατέκτησε η Data Communication και στις δύο κατηγορίες «Εθνικά Βραβεία ΕξυπηρέτησηςΠελατών» που έθεσε υποψηφιότητα: «Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών Front Line» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα».
Η Data Communication, μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες εταιρείες πληροφορικής στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται από το 1987 και διακρίνεται για την υψηλή της τεχνολογία, την αξιοπιστία των προϊόντων της και την ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της.
Η διπλή βράβευση αποτελεί επιστέγασμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας της Data Communication και της συνεχούς επένδυσης στην ανάπτυξη πρωτοποριακών μεθόδων και κορυφαίων υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης.
Με αφορμή τις βραβεύσεις ο κ. Παναγιώτης Βασιλειάδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Data Communication, δήλωσε: «Οι σημαντικές αυτές διακρίσεις είναι απόρροια της διαχρονικά πελατοκεντρικής στόχευσης της Data Communication. Έχοντας δημιουργήσει και εφαρμόζοντας την ολοκληρωμένη πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360˚, που περιλαμβάνει μια σειρά συγκεκριμένων, χρονικά προσδιορισμένων και επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών σε επίπεδο εξυπηρέτησης και υποστήριξης, διασφαλίζουμε ότι ο πελάτης μας θα είναι απόλυτα ικανοποιημένος από την 1η ημέρα της συνεργασίας του μαζί μας. Η ικανοποίηση του πελάτη επιβεβαιώνεται τόσο από τις ετήσιες έρευνες ικανοποίησης πελατών, όσο και από τα υψηλά ποσοστά ανανέωσης των συμβολαίων συντήρησης και υποστήριξης των εφαρμογών μας. Ωστόσο, η επιτυχία αυτή δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τους ανθρώπους μας που στελεχώνουν το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, οι οποίοι με την εμπειρία, την κατάρτιση και τον ενθουσιασμό τους βρίσκονται καθημερινά στο πλευρό των πελατών μας, παρέχοντας άμεση και ουσιαστική υποστήριξη».
Ο θεσμός των Εθνικών Βραβείων στην Εξυπηρέτηση Πελατών πραγματοποιείται για 5η συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Βασικός στόχος της εν λόγω πρωτοβουλίας είναι η ανάδειξη και βράβευση κορυφαίων πρακτικών στον τομέα εξυπηρέτησης μέσα από αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες.