Η Πρωτοπορία...συνεχίζεται: Λογιστικό CRM από τη Data Communication

Κυκλοφόρησε η νέα έκδοση 2.30.26 της πρωτοποριακής εφαρμογής "Διαχείριση Λογιστικού Γραφείου" της Data Communication.

Μια προσφορά της Data Communication στους πελάτες της!

 

Κυκλοφόρησε η νέα έκδοση 2.30.26 της πρωτοποριακής εφαρμογής "Διαχείριση Λογιστικού Γραφείου" της Data Communication. Η Διαχείριση Λογιστικού Γραφείου που διατίθεται δωρεάν και είναι ενσωματωμένη στη σειρά Academia Financials (Έσοδα-Έξοδα και Γενική Λογιστική), επιτρέπει στο λογιστή να οργανώνει και να παρακολουθεί τη λειτουργία και το κόστος του λογιστικού του γραφείου.

 

Με τη νέα έκδοση η Data Communication εμπλουτίζει τη Διαχείριση Λογιστικού Γραφείου με τη δυνατότητα διαχείρισης επαφών (contact management) ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες του λογιστή για ένα σύστημα CRM.

Το σύστημα “Διαχείριση Επαφών” καλύπτει τις επαφές των εργαζομένων στο λογιστικό γραφείο με τους πελάτες και παρακολουθεί τις εκκρεμότητες που υπάρχουν με αυτούς. Ο εργαζόμενος καταγράφει τις συναλλαγές που έχει με κάθε πελάτη (πχ χρεώσεις ΦΠΑ, Φόρου Εισοδήματος, εισπράξεις, πληρωμές κλπ) και μπορεί να θέτει εκκρεμότητα επόμενων ενεργειών προκειμένου το σύστημα να του υπενθυμίσει αυτόματα τις ενέργειες που εκκρεμούν στην επιθυμητή ημερομηνία. Το σύστημα Διαχείρισης Επαφών παρέχει πληθώρα χρήσιμων πληροφοριακών εκτυπώσεων (καρτέλα πελάτη, υπόλοιπα πελάτη, κινήσεις επαφών κλπ).

 

Τα υπόλοιπα συστήματα της Διαχείρισης Λογιστικού Γραφείου που ήδη διαθέτουν όλοι οι πελάτες της σειράς Academia Financials είναι:

 

Κοστολόγηση Πελατών: Το μοναδικό στην αγορά σύστημα κοστολόγησης των εργασιών του λογιστικού γραφείου που “γνωρίζει” πόσες ώρες εργασίας αναλώθηκαν για λογαριασμό κάθε πελάτη και υπολογίζει αυτόματα το κόστος εξυπηρέτησης του πελάτη.

 

Ηλεκτρονική Οργάνωση Εργασιών: Ηλεκτρονική agenda για υπενθύμιση ραντεβού, παρακολούθηση εργασιών, υποχρεώσεων κλπ.

 

Έκδοση Αποδείξεων-Τιμολογίων Παροχής Υπηρεσιών: Έκδοση των παραστατικών του λογιστικού γραφείου και εκτύπωση των δηλώσεων παρακρατηθέντος φόρου.

 

Ηλεκτρονική Διαχείριση Εγγράφων: Ψηφιοποίηση και αρχειοθέτηση των εγγράφων των πελατών του λογιστικού γραφείου (ταυτότητες, πιστοποιητικά κλπ) ώστε να είναι δυνατός ο άμεσος εντοπισμός και επεξεργασία τους.

 

Οργανώστε το λογιστικό σας γραφείο χωρίς κόστος!

 

Χρησιμοποιείστε τις απεριόριστες δυνατότητες που σας προσφέρει η σειρά Academia Financials της Data Communication κάνοντας Live - Update της εφαρμογής σας τώρα!

Ιδιοκατοίκηση - Φ.Μ.Α.Π.

Περισσότερα

H Data Communication προσφέρει δωρεάν σε όλους τους φορολογούμενους το πρόγραμμα διαχείρισης αποδείξεων Easy Tax.

Περισσότερα