Η φιλοσοφία και η πορεία της Data Communication στην εγχώρια αγορά

Συνέντευξη του Παναγιώτη Βασιλειάδη, Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου της Data Communication στον Μάριο Παρλιάρο

Με τον τίτλο του Χρυσού Συνεργάτη της Microsoft, η Data Communication αποτελεί, από το 1987, έτος που ιδρύθηκε, την εταιρεία πληροφορικής που δημιουργεί και παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού σε επιχειρήσεις, Οργανισμούς και λογιστικά γραφεία.

 

Ποιός είναι ο σκοπός δημιουργίας και ύπαρξης της Data Communication» τι προσφέρει στους πελάτες και ποια τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα με άλλες εταιρείες του ίδιου τύπου;
 

Η Data Communication έχει στόχο την ανάπτυξη ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού, που προσφέρουν καλύτερη οργάνωση και βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, των Οργανισμών και των λογιστικών γραφείων. Φιλοσοφία της Data Communication είναι η δημιουργία εφαρμογών φιλικών προς το χρήστη, προσφέροντας τη δυνατότητα γρήγορης εγκατάστασης και άμεσης λειτουργίας. Για να επιτευχθεί αυτό, η Data Communication έχει μελετήσει σε βάθος τις ανάγκες κάθε αγοράς στην οποία απευθύνεται και έχει ενσωματώσει στο λογισμικό της πρότυπες λειτουργίες, που επιτρέπουν την άμεση κάλυψη των βασικών και τυποποιημένων αναγκών των πελατών. Παράλληλα, το λογισμικό διαθέτει, ως εκ του σχεδιασμού του, υψηλή ευελιξία και μεγάλες δυνατότητες, ώστε να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη κατά τη διαδικασία της παραμετροποίησης. Η Data Communication έδωσε, από το ξεκίνημα της το 1987, ιδιαίτερη βαρύτητα στο θέμα της υποστήριξης του πελάτη μετά την πώληση, η οποία εκδηλώνεται με τρεις τρόπους:

  1. Υψηλού επιπέδου Τεχνική Υποστήριξη του πελάτη
  2. Άμεση προσαρμογή του λογισμικού στις μεταβολές των νόμων και διατάξεων
  3. Συνεχής αναβάθμιση των εφαρμογών

 

Ποιές είναι οι σημαντικότερες ημερομηνίες στη διαδρομή της εταιρείας μέσα στο χρόνο;

Το 1987 ήταν η σημαντικότερη ίσως χρονιά που αποτέλεσε το έτος ίδρυσης της εταιρείας μας και τη χρονιά της θέσπισης του ΦΠΑ στην Ελλάδα. Η Data Communication ήταν η πρώτη εταιρεία πληροφορικής που κατάφερε να τυπώσει αυτόματα, μέσω των προγραμμάτων της, τα έντυπα ΦΠΑ. Με αυτό τον τρόπο κατάφερε να κερδίσει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των λογιστικών γραφείων.

 

Τρία χρόνια αργότερα, το 2000, η Data Communication παρουσιάζει το Academia Financials, σηματοδοτώντας μια νέα αρχή ο την ιστορία της με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς των προϊόντων, Πρόκειται για την πρώτη σειρά εφαρμογών λογισμικού τεχνολογίας Windows που απευθύνεται σε λογιστικά γραφεία και προσφέρει ένα διαφορετικό πεδίο εφαρμογών με πολύ εξελιγμένες δυνατότητες στα λογιστικά γραφεία.

 

Το 2004 η Data Communication συνάπτει συμφωνία συνεργασίας με τη Microsoft για την προώθηση του Microsoft Dynamics NAV. Δυο χρόνια μετά, η Data Communication αναβαθμίζει τη συνεργασία της με τη Microsoft σε επίπεδο Gold Partner και συνάπτει συμφωνία με τη Microsoft για τη δημιουργία, από την Data Communication, του InnovEra ERP, ενός νέου συστήματος διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων, που βασιζόμενο στο Microsoft Dynamics NAV, περιέχει όλη τη λειτουργικότητα που είναι απαραίτητη για τις ελληνικές αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις. Το 2008, το InnovEra ERP λαμβάνει από τη Microsoft την ανώτατη πιστοποίηση Certified for Microsoft Dynamics (CFMD). To InnovEra είναι το πρώτο ERP στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς και στην Ελλάδα, που λαμβάνει την πιστοποίηση CFMD. Την ίδια χρονιά, η Microsoft απονέμει στην Data Communication, στο World Wide Partner Conference στο Houston, την τιμητική διάκριση 2008 Small Business Partner of the Year, για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, για την ανάπτυξη του InnovEra ERP. Στην πορεία όλων αυτών των χρόνων λειτουργίας και σε αναγνώριση της αφοσίωσης της στην εξυπηρέτηση των πελατών και την υψηλού επιπέδου υλοποίηση των λύσεων της πλατφόρμας Microsoft Dynamics, η Data Communication πέτυχε να συμπεριλαμβάνεται στα μέλη του President's Club for Microsoft Dynamics -λέσχη επιλεγμένων συνεργατών επιχειρηματικών λύσεων της Microsoft παγκοσμίως, στην οποία ανήκει το κορυφαίο 5% των συνεργατών.

 

Είστε ικανοποιημένοι από την πορεία και τη συνεργασία που έχετε πετύχει μέχρι σήμερα;

Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τις μέχρι σήμερα συνεργασίες μας και ιδιαίτερα για τη συνεργασία που διατηρούμε με τη Microsoft. Η εξέλιξη των πωλήσεων του InnovEra είναι ιδιαίτερα σημαντική και η ανταπόκριση των πελατών για την ποιότητα και τη λειτουργικότητα του λογισμικού στην επιχείρηση τους είναι μεγάλη. Ενθαρρυντική είναι και η αποδοχή του InnovEra από το πανελλαδικό δίκτυο των συνεργατών της DC, που γνώρισαν το προϊόν και εκπαιδεύτηκαν επάνω σε αυτό, επεκτείνοντας με αυτό τον τρόπο τις δυνατότητες του προγράμματος σε όλη την Ελλάδα. Αξίζει, επίσης, να σημειώσω ότι σύντομα θα είμαστε σε θέση να μιλήσουμε για νέες συνεργασίες, μέσω των οποίων θα διευρυνθεί ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι επιχειρήσεις σήμερα.

 

Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας;

Βασικός στόχος του ευρύτερου πλάνου στρατηγικής για το 2010 είναι η αντιμετώπιση της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας μέσα από την ανάπτυξης της εταιρείας μας. Επίσης, έχουμε θέσει τρεις επιπλέον στόχους, οι οποίοι είναι:

  • Η καλλιέργεια σε βάθος της σχέσης μας με τη Microsoft, εμπλουτίζοντας τo InnovEra ERP με νέες λειτουργίες, καθώς και η επέκταση του δικτύου συνεργατών προώθησης και υποστήριξης του σε όλη την Ελλάδα. Ήδη βρισκόμαστε στη δεύτερη έκδοση του InnovEra ERP, ακολουθώντας πιστά κάθε χρόνο τις νέες εκδόσεις του Microsoft Dynamics NAV.
  • Δεύτερος και πολύ σημαντικός μοχλός ανάπτυξης είναι η διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού & μισθοδοσίας Premium HRM. Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τις 6.000 εγκαταστάσεις πανελλαδικά και να επεκταθούμε δυναμικά στο χώρο των μεγάλων Οργανισμών & Επιχειρήσεων του Δημοσίου, αλλά και του Ιδιωτικού τομέα.
  • Τέλος, ως τρίτο στόχο θέτουμε την προώθηση του νέου συστήματος Business Intelligence που αναπτύξαμε. Το σύστημα ονομάζεται Business Analysis, βασίζεται στην τεχνολογία των κύβων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο στατιστικής ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων που βρίσκονται στις βάσεις δεδομένων των εφαρμογών της εταιρείας μας. Κυρίως σε περιόδους οικονομικής ύφεσης, όπως αυτή που διανύουμε σήμερα, το Business Analysis μπορεί να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο, ειδικότερα για επιχειρήσεις που χρειάζονται αναλύσεις και λεπτομερή πληροφόρηση, προκειμένου να λάβουν τις αποφάσεις τους και να σχεδιάσουν την αναπτυξιακή τους πορεία.

 

Retail Business | 22 Φεβρουαρίου 2010

Συνέντευξη του Παναγιώτη Βασιλειάδη, Προέδρου και Διευθύνοντος συμβούλου της Data Communication στον Π. Στ. Ανδριανέση

«Η αγορά λογισμικού δεν είναι κορεσμένη»

Περισσότερα