Σύστημα CRM «όπλο» στη στρατηγική επιχειρήσεων

του Μύρωνα Φλουρή, Business Solutions Sales Manager CRM Systems της Data Communication
Πλοηγός για τις επιχειρήσεις είναι σήμερα τα συστήματα πληροφορικής, καθώς τις βοηθούν στην προσπάθεια για εξορθολογισμό.

 

Πλοηγός για τις επιχειρήσεις είναι σήμερα τα συστήματα πληροφορικής, καθώς τις βοηθούν στην προσπάθεια για εξορθολογισμό. Συγκεκριμένα η χρήση εργαλείων CRM (Customer Relationship Management - Πλατφόρμα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων) τους παρέχει τη δυνατότητα να ενδυναμώσουν την Επιχειρησιακή τους Στρατηγική, να περιορίσουν τα κόστη και να αυξήσουν την πελατεία.

 

Σύμφωνα με την Data Communication (πάροχος συστημάτων πληροφορικής) βασική προτεραιότητα είναι η προσαρμογή ενός συστήματος CRM στις ιδιαίτερες ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης προκειμένου η λύση να ανταποκρίνεται πλήρως στις ιδιαιτερότητες της κάθε κάθετης αγοράς και κλάδου στον οποίο απευθύνεται.

 

 

Με ένα σύστημα CRM, η επιχείρηση μπορεί να καταλάβει καλύτερα τους πελάτες της, τις προτεραιότητες και τις ανάγκες τους, να υποστηρίξει και να οργανώσει αποτελεσματικότερα τις πωλήσεις της μειώνοντας τα κόστη, να διαμορφώσει και να συστηματοποιήσει την πολιτική και την επικοινωνία με τους πελάτες της, να βελτιώσει την παροχή υπηρεσιών και εξυπηρέτησης αλλά και να ταξινομήσει αποτελεσματικά το πλήθος της πληροφορίας που συγκεντρώνει σχετικά με τον ανταγωνισμό, την αγορά κ.τ.λ., διαμορφώνοντας μια πληρέστερη εικόνα για τον κλάδο, τον οποίο και εξυπηρετεί.

 

Με τον τρόπο αυτόν, η αξία της επένδυσης σε ένα σύστημα CRM μεγιστοποιείται καθώς μειώνεται το απαιτούμενο κόστος παραμετροποίησης της λύσης και διάθεσής της στην αγορά, με τη δημιουργία νέων ευκαιριών μέσω της βέλτιστης διαχείρισης πόρων και της μείωσης του κύκλου πωλήσεων, ενώ μεγιστοποιείται επίσης και η απόδοση των επενδύσεων σε τεχνολογία καθώς είναι ευκολότερη η υιοθέτηση λύσεων από τους εργαζομένους με οικείες γι' αυτούς έννοιες, και παράλληλη μείωση χρόνου και κόστους εκπαίδευσης.

 

Στη λογική, η Data Communication έχει αναπτύξει για παράδειγμα τη λύση Pharma CRM Accelerator, ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, ειδικά σχεδιασμένο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του φαρμάκου.

 

Η προσθήκη της λύσης Pharma CRM Accelerator, εμπλουτίζει την υπάρχουσα πλατφόρμα Microsoft Dynamics CRM και ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των επιχειρήσεων με μία σειρά από λειτουργικές περιοχές εξειδικευμένες στη φαρμακοβιομηχανία όπως: αυτοματοποίηση ιατρικής ενημέρωσης, διαχείριση key accounts, διαχείριση πωλήσεων φαρμακείων, οργάνωση ενεργειών marketing αλλά και προηγμένη ανάλυση δεδομένων.

 

Επιπλέον, η λύση, ενώ είναι παραμετροποιημένη στη συγκεκριμένη αγορά, εξακολουθεί να έχει μια σειρά από προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά τα οποία κληρονομεί από το Microsoft Dynamics CRM, παρέχοντας στις επιχειρήσεις που το εφαρμόζουν όλα τα απαραίτητα εργαλεία και λειτουργίες για τη δημιουργία και την εύκολη διατήρηση μιας ξεκάθαρης συνολικής εικόνας όλων των συναλλασσομένων καθώς προσφέρει πολυκαναλική επαφή με τον πελάτη, πλήρη ενοποίηση με το Microsoft Office, ασφάλεια στη χρήση, δυνατότητα φορητής λειτουργίας αλλά και διασυνδεσιμότητα με άλλα πληροφοριακά συστήματα και εφαρμογές, τα οποία πιθανόν χρειάζεται η εκάστοτε επιχείρηση. Η χρήση εργαλείων CRM παρέχει στις εταιρείες τη δυνατότητα να περιορίσουν τα κόστη και να αυξήσουν την πελατεία.

 

Έθνος | 17/7/2011

Η κρίση θέλει το CRM της

Περισσότερα

Η τεχνολογία που κάνει τη διαφορά σε αβέβαιους οικονομικά καιρούς

Περισσότερα