Το Dynamics 365 Business Central – InnovEra, η ελληνικοποιημένη έκδοση του Dynamics 365 Business Central που έχει αναπτυχθεί από την Data Communication, συνδυάζει τα καινοτόμα χαρακτηριστικά μιας κορυφαίας διεθνώς all-in-one ERP λύσης με την εκτεταμένη εμπειρία της Data Communication στις ιδιαιτερότητες της ελληνικής αγοράς. Βελτιώστε τις επιχειρηματικές διαδικασίες και διαχειριστείτε τα Οικονομικά, τις Πωλήσεις, την Εξυπηρέτηση Πελατών και την καθημερινή λειτουργία με το Dynamics 365 Business Central, πλήρως εναρμονισμένοι με τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ, τα Ε.Λ.Π, τα IFRS και τη φορολογική νομοθεσία μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις.
Αναβαθμίστε την παραγωγικότητά σας με το Copilot! Μέσω AI, προσφέρετε στα στελέχη σας ανάλυση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, προτάσεις για βελτίωση διαδικασιών και εργαλεία διαχείρισης οικονομικών και αποθεμάτων. Με έξυπνη βοήθεια στην καταχώρηση δεδομένων και αναφορές, το Copilot βοηθάει τα στελέχη σας να λαμβάνουν γρήγορες και τεκμηριωμένες αποφάσεις, διασφαλίζοντας την αποδοτική λειτουργία της επιχείρησής σας.
Αξιοποιήστε την εξειδικευμένη τεχνογνωσία της Data Communication και την σε βάθος γνώση του ελληνικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος και διασφαλίστε ένα πλήρες φάσμα λειτουργιών και καινοτόμων εργαλείων απαραίτητων για τις ελληνικές επιχειρήσεις σε μία SaaS λύση. Εναρμονιστείτε πλήρως με τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ, τα Ε.Λ.Π, τα IFRS και τη φορολογική νομοθεσία μέσα από συνεχώς ενημερωμένες εκδόσεις. Ευθυγραμμιστείτε με τις βέλτιστες διεθνείς & ελληνικές επιχειρησιακές πρακτικές και μεταβείτε στις νεότερες εκδόσεις Microsoft με μειωμένο κόστος.
Ξεκινήστε σήμερα προσθέτοντας σταδιακά τα υποσυστήματα και τις λειτουργίες που σας είναι απαραίτητες, χρησιμοποιώντας μία ευέλικτη πλατφόρμα με δυνατότητα επέκτασης. Επιλέξτε μία προ-παραμετροποιημένη λύση on cloud ή on premise, για άμεση εγκατάσταση, με πρότυπα που ικανοποιούν τις ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων Χονδρικής, Λιανικής και Παροχής Υπηρεσιών. Επωφεληθείτε από μία ευέλικτη λύση με δυνατότητα επέκτασης, ανάλογα με τις εξελισσόμενες ανάγκες της επιχείρησής σας.
Βοηθήστε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί καταργώντας τα μεμονωμένα συστήματα που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους. Βελτιώστε τις διαδικασίες και διαχειριστείτε τα Οικονομικά, τις Πωλήσεις, την Εξυπηρέτηση Πελατών και την καθημερινή λειτουργία με μια ολοκληρωμένη, all in one SaaS επιχειρηματική λύση που συνδέει πόρους, διαδικασίες και δεδομένα. Αυξήστε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας με αυτοματοποιημένες εργασίες και ροές εργασίας - όλες ενσωματωμένες σε οικεία εργαλεία του Office, όπως το Outlook, το Word και το Excel. Αυτοματοποιήστε και διαχειριστείτε με ασφάλεια την αλυσίδα εφοδιασμού σας και βελτιστοποιήστε τα επίπεδα αποθέματος χρησιμοποιώντας AI εργαλεία, ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες της αποθήκης σας. Μεγιστοποιήστε την κερδοφορία, αποφεύγοντας άσκοπα κόστη και απώλειες πωλήσεων. Αναπτύξτε την επιχείρησή σας, ελαχιστοποιώντας τα κόστη της επιχείρησης σας.
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ μέσω της ενσωματωμένης λύσης ΑΑΔΕ. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθηση της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης και δεν αλλάζει τον τρόπο εργασίας των χρηστών.
Επιταχύνετε τον κύκλο λήψης αποφάσεων και πάρτε τις κατάλληλες αποφάσεις έχοντας άμεση πληροφόρηση και έγκυρα δεδομένα. Αξιοποιήστε την άμεση ενσωμάτωση του συστήματος με το σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας Microsoft Power BΙ και τις πρωτοποριακές δυνατότητες ανάλυσης, πέρα από τις τυποποιημένες αναφορές. Αναλύστε και απεικονίστε real-time δεδομένα μέσα από προηγμένα dashboards, διαθέσιμα σε οποιαδήποτε συσκευή. Μετασχηματίστε, αναλύστε και οπτικοποιήστε τα δεδομένα σας σε πραγματικό χρόνο, μέσα από προηγμένους πίνακες που διατίθενται σε οποιαδήποτε συσκευή.
Θέστε προτεραιότητες και αξιολογήστε τους υποψήφιους πελάτες με βάση τα αναμενόμενα έσοδα. Παρακολουθήστε όλες τις αλληλεπιδράσεις και επαφές με τους πελάτες σας και λάβετε καθοδήγηση για αποτελεσματικότερο upsell και cross-sell, καθώς και καλύτερες ευκαιρίες πώλησης σε όλη τη διάρκεια του κύκλου πώλησης. Διαχειριστείτε έξυπνα το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και απαντήστε άμεσα σε αιτήματα που σχετίζονται με το τμήμα Πωλήσεων, διεκπεραιώνοντας, παράλληλα, τις πληρωμές- όλα μέσα από το Outlook. Αποκτήστε μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτημάτων των πελατών, ώστε να επιταχύνετε την επίλυσή τους αναβαθμίζοντας την εμπειρία εξυπηρέτησης.
Συνδέστε δεδομένα από το Λογιστήριο, τις Πωλήσεις, τις Αγορές, την Αποθήκη, καθώς και από τις επαφές με τους πελάτες σας, ώστε να έχετε μία ολοκληρωμένη επισκόπηση της επιχείρησής σας και να λαμβάνετε εμπεριστατωμένες αποφάσεις. Επιταχύνετε τη διαδικασία κλεισίματος του οικονομικού έτους και τη δημιουργία αναφορών παραμένοντας παράλληλα εναρμονισμένοι με τις νομοθετικές απαιτήσεις. Απεικονίστε real-time γραφήματα της οικονομικής σας απόδοσης με το ενσωματωμένο σύστημα επιχειρηματικής ευφυΐας Microsoft Power BΙ. Προσαρμόστε τις αναφορές σας αξιοποιώντας την απρόσκοπτη ενοποίηση με το Microsoft Excel και βελτιώστε την ακρίβεια των οικονομικών σας προβλέψεων.
Αυτοματοποιήστε και διασφαλίστε την ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής σας αλυσίδας. Βελτιστοποιήστε τα επίπεδα αποθέματος χρησιμοποιώντας την ενσωματωμένη στη λύση Τεχνητή Νοημοσύνη, ώστε να προβλέψετε πότε και τι να αναπληρώσετε, αγοράζοντας μόνο τα απαραίτητα. Μειώστε τις ελλείψεις σε αποθέματα, ώστε να αποφύγετε τις απώλειες πωλήσεων. Μεγιστοποιήστε τα κέρδη σας. Λάβετε προτάσεις σχετικά με το πότε πρέπει να πληρώσετε τους προμηθευτές για να πετύχετε εκπτώσεις, ή να αποφύγετε επιβαρύνσεις καθυστερημένων πληρωμών. Αποτρέψτε περιττές ή δόλιες αγορές, αξιοποιώντας τις εγκεκριμένες ροές εργασίας.
Διασυνδεθείτε εύκολα με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ μέσω της ενσωματωμένης λύσης myDATA HUB. Η παραμετροποίηση της εφαρμογής για την παρακολούθησή της απαιτεί ελάχιστο χρόνο αρχικοποίησης. Η επιλογή αυτή απλοποιεί την καθημερινότητα των χρηστών, χωρίς να αλλάζει τον τρόπο εργασίας τους!
Αυτοματοποιημένη, τεχνολογικά καινοτόμα και ασφαλής υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (ΥΠΑΗΕΣ), που παρέχει απευθείας σύνδεση με την ΑΑΔΕ και εξασφαλίζει την ομαλή μετάβαση επιχειρήσεων στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Πραγματοποιεί έκδοση και διαβίβαση των παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους τελικούς λήπτες, με εντολή της υπόχρεης οντότητας, Επιτυγχάνει την αυθεντικοποίηση, την αποδοχή και την αρχειοθέτηση τιμολογίων/παραστατικών με αυτοματοποιημένες διαδικασίες, με ασφάλεια και εγκυρότητα, καθώς διαθέτει πιστοποιήσεις ISO, ενώ έχουν κατοχυρωθεί δικλείδες ασφαλείας, ώστε να εξασφαλιστούν η πιστότητα και η αυθεντικότητα των δεδομένων. Με κάθε έκδοση παραστατικού από το Epsilon Digital προσφέρεται η δυνατότητα στον εκδότη της αποστολής με email SMS ή Viber και η επισύναψη συνοδευτικών εγγράφων.
Βασιστείτε στο οικείο περιβάλλον της Microsoft για να ελαχιστοποιήσετε το χρόνο εκπαίδευσης των χρηστών και να επιταχύνετε την υιοθέτηση της λύσης. Επωφεληθείτε από τις προσωποποιημένες οθόνες και μενού με βάση το ρόλο του χρήστη και τις προσωποποιημένες προβολές δεδομένων. Αξιοποιήστε την άμεση διασύνδεση με οικεία εργαλεία της Microsoft, όπως το Office 365, το Excel και το Outlook και διαχειριστείτε τα e-mails, τις συσκέψεις και τις καθημερινές σας εργασίες σας από ένα κεντρικό σημείο.
Χρησιμοποιήστε όλες τις πληροφορίες και τα συστήματα του οργανισμού σας, ενοποιώντας διαδικασίες και αδόμητα δεδομένα. Συνδεθείτε με το τηλεφωνικό κέντρο, μεταφέρετε δεδομένα από συστήματα τρίτων, ενοποιήστε διαδικασίες και εσωτερικά συστήματα. Επωφεληθείτε από την απρόσκοπτη ενσωμάτωση του συστήματος με το Premium HRM Μισθοδοσία και το PYLON HRM.
Υλοποιημένο ως add-on του Dynamics 365 Business Central, το Dynamics 365 Business Central - InnovEra διαθέτει την εγγύηση της Microsoft και της Data Communication. Η Microsoft εγγυάται τη συνεχή αναβάθμιση της πλατφόρμας Dynamics 365, ενώ η Data Communication διασφαλίζει την άμεση προσαρμογή σε οποιαδήποτε μεταβολή της νομοθεσίας μέσω συνεχώς ενημερωμένων εκδόσεων και της βέλτιστης διαχείρισης ηλεκτρονικών βιβλίων.
Αναβαθμίστε την ψηφιακή σας υποδομή και επενδύστε σε ένα σύστημα το οποίο μπορεί να διασυνδεθεί με ασφάλεια με εφαρμογές τρίτων που είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει αποτελεσματικά η επιχείρηση σας, όπως για παράδειγμα συστήματα μισθοδοσίας, τραπεζικά CRM και άλλες εξειδικευμένες εφαρμογές.
Μπορείτε να ρυθμίσετε και να χρησιμοποιήσετε ροές εργασίας που συνδέουν επιχειρηματικές διαδικασίες που εκτελούνται από διαφορετικούς χρήστες. Εργασίες του συστήματος, όπως η αυτόματη δημοσίευση, μπορούν να συμπεριληφθούν ως αυτόματα βήματα στις ροές εργασίας, πριν ή μετά από τις τυπικές εργασίες χρήστη. Το αίτημα και η έγκριση για τη δημιουργία νέων εγγραφών αποτελούν τυποποιημένα βήματα των ροών εργασίας.
Προστατέψτε τα ευαίσθητα επιχειρηματικά δεδομένα σας με ένα απόλυτα αξιόπιστο σύστημα ασφάλειας, πλήρως εναρμονισμένο με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR, χρησιμοποιώντας ενσωματωμένες μεθοδολογίες απορρήτου (privacy-by-design, privacy-by-default). Διασφαλίστε ότι τα δεδομένα του οργανισμού σας διατηρούνται 100% εμπιστευτικά, έχοντας τη δυνατότητα να ορίσετε πολλαπλά επίπεδα πρόσβασης ανά ρόλο, επιτρέποντας την ενεργοποίηση αρχείου καταγραφής ελέγχου.
Εργαστείτε πιο έξυπνα χρησιμοποιώντας ειδοποιήσεις σχετικά με συμβάντα ή αλλαγές στην κατάσταση τους. Ενημερωθείτε, για παράδειγμα έγκαιρα για το πότε πρόκειται να τιμολογήσετε έναν πελάτη που έχει καθυστερημένο υπόλοιπο, ή αν το διαθέσιμο απόθεμα είναι χαμηλότερο από την ποσότητα που πρόκειται να πουλήσετε. Αυτές οι ειδοποιήσεις εμφανίζονται ως διακριτικές συμβουλές στο πλαίσιο της εργασίας που εκτελείτε και μπορείτε να επιλέξετε να αγνοήσετε την ειδοποίηση, ή να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα.
Προγραμματίστε να τρέξετε ένα report σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία και ώρα. Εισαγάγετε τα προγραμματισμένα reports στην ουρά εργασιών για επεξεργασία την προγραμματισμένη ώρα, όπως για κάθε άλλη εργασία. Μπορείτε να επιλέξετε να αποθηκεύσετε την επεξεργασμένη αναφορά σε ένα αρχείο, όπως Excel, Word ή PDF, να την εκτυπώσετε σε έναν επιλεγμένο εκτυπωτή ή απλά να την επεξεργαστείτε.